onsdag 8 september 2010

Stockholmshelg = mathelg

Ha, ha när jag skulle titta efter lite bilder från Stockholmshelgen så upptäcker jag att det är mest matbilder.... men kan man inte springa får man ju äta...

Vill bara tillägga att det är inte mackor i hela kylväskan, det är kylklamp och drickor under.... och ja, Anders jag åt bara EN Riesen, det var ju kola och det gillar inte jag!


På hotellet

Lillasyster troll
Storasyster troll med lilltrollet Rune i magen.

Trollmors pizza. Mums!

Bilderna ovan är från lördagskvällen när vi var i Gamla Stan och åt på Restaurang Agaton. Lika gott som alltid och mycket tjejer var det som var där.


Här väntar vi strax innan mål på att löparna ska komma.
Segrarinnan Isabellah Andersson






















Nästa år springer vi tjejer!

1 kommentar:

  1. klart vi springer! Idag ska jag köra mitt första cykelpass! Jippi!

    SvaraRadera