lördag 25 september 2010

Lite sliten och trött...

... är jag allt, efter att ha kommit igång bra med träningen. Men jag har faktiskt haft två vilodagar denna vecka så det är nog mest att jag inte är så van längre. Jag är nu hemkommen från dagens långpass. Det blev 66 min blandad gång och löpning. Problemet är mina fötter. På högra foten är hela hålfoten en enda stor  blåsa nu, trots compeed och häftor. Vä foten är bättre, har faktiskt inte behövt ha compeed där utan har bara tejpat, men nu var där en rejäl blåsa under. Det var iiiinte gott att ta bort tejpen... Det bränner dessutom som eld under mina hålfötter när jag springer. Jag ska till Värnamo i mitten på oktober, ska försöka få en tid då så de kan slipa lite på mina inlägg.

Förresten blev det en löptur igår också på knappt 5 km, efter att vi hållt på med veden en stund.

1 kommentar:

  1. Får hoppas på att du får ordning på tassarna, det är aldrig kul när hårdvaran strejkar och småstrular.

    SvaraRadera