måndag 20 september 2010

Planering

Ja, planering är vad som krävs för att jag ska få till det med utmaningen och inte stå där med några veckor kvar och inte ha en chans att fixa det. Som personlig utmaning har jag satt att minska 3 kg i vikt och om jag klarar hela utmaningen så ska jag beställa min Garmin 305. Klockan är något jag verkligen, verkligen längtar efter, så jag kommer att ge järnet.

Jag fortfarande ganska stum i benen efter pumpen i lördags och den lite längre turen löpning utomhus i söndags. Så jag har idag gjort maxtesterna för plankan, armhävningarna och jägarvila. Sparar de andra maxtesterna till senare i veckan. Resultatet kommer jag fortlöpande att skriva in till höger.

Kvällens nyttighet utöver maxtesterna blev att putsa ett fönster och sy om ett par gardiner som jag hängt upp. Nu ska jag strax sätta mig och titta på Biggest loser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar