onsdag 8 september 2010

Jag är stark!

Igår så blev det ett pass Core och sedan ett pass Spinning. Jag kände mig stark då jag gick in till spinningen och jag tänkte att här ska inte mesköras. Jag körde på direkt från start och efter näst sista låten var jag helt, totalt, genomslut. Sista låten var 4,5 minut och jag trampade för allt vad jag var värd och jag fixade det, jag orkade köra hela passet med mer belastning på genomgående!! Vilken känsla. Det går inte att beskriva hur bra jag mår och hur nöjd jag är efter ett sådant pass.

Idag körde jag ett pass Body Pump på lunchen. Efter det så blev det löpband, 2 km men med lite högre tempo än i måndags. Kände mig lite stel i högra vaden efter pumpen (det var vänster som jag hade muskelbristningen i) men det gick bra. Pratade lite med tjejen på löpbandet bredvid. Hon skulle springa Lidingöloppet nu i september. Det har respekt med sig....

I morgon blir det vilodag. Ska fira lilla mamma som fyller 70 år i morgon. Grattis, grattis mamma. Hoppas du får en bra dag !

2 kommentarer:

  1. Åh herregud....får påminnelser om att jag själv snart ska springa lidingöloppet....Löpband däremot, näe det undviker jag längst möjligt....kram mallaba

    SvaraRadera
  2. Hej mallaba, vad roligt att du tittat in hit. Det kommer gå bra för dig på Lidingöloppet. Jag ser ju att du tränar bra. Så klart håller jag båda tummarna, heeeela tiden, så skynda dig i mål... :-)
    Kram

    SvaraRadera