lördag 11 september 2010

Hjälp mig!

I går blev det löpband igen. 2,5 km och lite högre tempo ytterligare. Ja, nu är det ingen racerfart precis... sista km var 6 min tempo och det motsvarar ju inte 6 min tempo utomhus. Körde dessutom lite mage och lite styrka för vaderna. På kvällen blev det tacos och vin... undra hur många hundra tusen svenskar till som åt tacos igår?

Lördagens träning blir trädgårdsarbete men på söndag blir det löpning igen. Nu mitt problem som jag behöver hjälp med:  Ska jag öka på sträckan jag springer och springa lugnt eller ska jag hellre spring kortare sträckor och öka takten? Vill ju helst göra både ock men nu ska trollmor vara förståndig... som jag alltid är...

Nu ska jag ut i köket och ta ut äppelkakorna ur ugnen... vet inte riktigt hur jag tänkte här... min figur behöver inte äppelkaka precis.... får se om jag kan få hjälp av någon granne i helgen...

Till Lenapena och Thomas: Mats och Anna följer gärna med sista helgen i oktober... Skoj tycker jag!

2 kommentarer:

  1. det tycker lena-pena och thomas låter väldigt trevligt. på tal om äppelkakan så får du gärna hjälp säg bara till.om man fyller ut nå´n rynka så måste det väl vara bättre än att vara "rynkig".

    SvaraRadera
  2. Ja, vem vill vara rynkig.... inte jag i alla fall...

    SvaraRadera