fredag 17 september 2010

Lycka

Jag är så lyckligt lottad här i livet. Ibland glömmer jag bort det...

Jag har mina två underbara flickor som naturligtvis alltid är det bästa jag har. Jag är så stolt över dem, över de slags människor de är och den människosyn de har. Nu har det tillkommit två underbara svärsöner som är fantastiska män och som jag här vill ge en extra skopa tålamod. För även om jag är mina döttrars mor och tycker att de är fantastiska, så är jag realist. De är inte felfria och ibland väldigt lika sin mor...

Nu ska jag även bli mormor för första gången. Spännande, underbart och lite nervöst!

Jag har min älskade Anders som betyder så oerhört mycket för mig. Han finns för mig och älskar mig både när jag är sprudlande glad och när jag är liten, ledsen och olycklig.Vi har flera gemensamma intressen och många intressen var för sig, precis som jag vill ha det. Han är mitt allt och jag går genom eld och vatten för honom...

Jag har föräldrar som jag älskar och som jag vet bryr sig om både mig och sina barnbarn och som alltid ställer upp när det behövs. Även om jag för det mesta är en ganska usel dotter som inte hör av mig som jag borde och glömmer bort både det ena och det andra.

Dessutom har jag fått en ny släkt, i Anders släkt, där det i det paketet ingår världens bästa svägerska och granne Lena.

Jag har nu ett arbete som jag trivs med och vänner som finns för mig även om jag är dålig på att höra av mig ibland. Ja, jag är vekligen lyckligt lottad!

Det blev ett seriöst inlägg, så nästa blir mindre seriöst med bild från vårt symöte igår "Stick & Drick". När ni ser bilden förstår ni namnet. I helgen kommer jag att fokusera på träning. Har inte blivit mer än ett träningstillfälle hittills i veckan.

2 kommentarer:

  1. haha, ja nog är vi släkt alltid! Innebär då det att Anders oxå har extra tålamod? Jag o syrran har världens bästa mamma! Puss

    SvaraRadera
  2. Ja, han har tålamod men inte hur mycket som helst. Men man lugnare och väljer sina strider med åren...
    Älskar er!

    SvaraRadera