torsdag 22 juli 2010

Tiden går...

Ja, nedan kan ni se att de senaste dagarna har jag inte tillbringat i löparspåret. Har varit i Helsingborg med min älskade och med min svåger och svägerska samt goda vänner. Det har varit sköna dagar med mycket mat och dryck. Den enda motionen har varit shopping och jag vet inte om det ger så mycket inför tjejmilen. Det ger mest en tom plånbok :-)




När vi kom hem från Helsingborg blev det en joggingrunda som gick ganska bra. Jag springer fortfarande utan iläggen men jag har rejält ont i hälen, så jag måste börja springa lite med iläggen i skorna. Var uppe vid 07-tiden i går och tejpade de ställen jag haft blåsor på och gav mig ut på en liten minirunda, ca 2 km. Tyvärr så hade tejpen flyttat på sig så nu har jag fler blåsor. Men jag ger mig inte. Jag ska ta mig runt 10 km i början på september. Mitt mål är att klara det under 65 minuter. Men jag måste då öka på min träning avsevärt och inte mesa mig med mina knappa 5 km.







1 kommentar:

  1. Men vilket fint kort på er två!!! Med en så snygg å fräsch mor så e ju framtiden för en själv lugn, känns bra :)

    SvaraRadera