lördag 10 juli 2010

Semester




Äntligen är det semester! Här är jag redo för att åka iväg på sommarfest med kärlekens jobb. Det blev en inte alltför sen kväll, vi var hemma vid 24-tiden.

Idag har vi inte gjort så mycket. Tvättat lite till på altanen som sedan skall målas och nu i eftermiddag har vi varit vid en liten, liten strand och badat. Ska alldeles strax ge mig ut på en liten joggingtur. Tar inte med mig någon klocka eftersom det fortfarande nu vid 16.30 är 30 grader varmt. Jag lufsar min runda i sakta mak istället. Ikväll blir det fest hos kärlekens brorsdotter som fyller år.


-------------------------------------------------------------------------
Ja, det blev en svettig runda. Jag gick uppför en backe och när jag var nästan hemma stannade jag och pratade med Anders bror och hans fru. Det var en välbehövlig paus i skuggan och sedan var det bara 200 m kvar hem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar