tisdag 6 juli 2010

Målning och löpning

Kvällen började med att jag målade lite på verandan. Måla utan att kladda är svårt för en trollmor. Vi får väl se hur länge jag får hålla på innan min älskade säger upp mig från mitt extraknäck som målare.

Ja, om det nu inte är måleri jag ska syssla med så måste det ju vara löpning.
Idag fick det bli till att springa utan ilägg i skorna. Satte på compeed på den största blåsan och gav mig iväg. Under min lilla tur tänkta jag att fördelen med att vara helt kass när man börjar träna är att man kan bara bli bättre. Ha, ha, ha, så himla fel jag hade. Jag sprang långsammare idag än i går. Hmm Suddgumman får allt lägga på sig många kilo om jag ska vara snabbare i september samtidigt som det inte skadar om Trollmor tappar ett och annat.

1 kommentar:

  1. Du vet mamma, det som inte dödar det härdar....eller smärta är en annan form av njutning.....=)

    SvaraRadera