måndag 12 juli 2010

Svettigt

Satt på morgonen och grunnade på om jag verkligen skulle springa i värmen. Men när jag läste på Lisas blogg http://lisakarinmatilda.blogg.se/ så kände jag att det bara var och masa sig iväg. Jag gick i uppförsbacken vid "Snippen" idag också. Men veckans mål är att springa hela rundan och även uppför backen innan veckan är slut. Ska också försöka få till en lite längre runda på lördag.

Nätterna är inte roliga nu i värmen. Jag sover dåligt i vanliga fall men nu sover jag inte speciellt mycket alls. Är uppe ett par gånger per natt och dricker vatten och sitter lite vid datorn. MEN jag har inte ätit glass på nätterna på länge :-) Jag fick skarpa tillsägelser av Anders att det får vara slut med glassätandet på nätterna framför datorn när han hittade glass på tangentbordet en morgon... Så nu äter jag glass enbart dagtid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar