torsdag 22 juli 2010

Tejp/plåster som inte flyttar sig?

Det blev först en promenad med svägerskan som sällskap. Efter lite funderande blev det också en löprunda, varav tio minuter med inlägg, sedan hade plåstren kasat omkring under fötterna så jag fick stanna och ta bort både plåstren och inläggen. Är det någon som känner till om det finns häfta/påster e dyl som sitter fast under fötterna samtidigt som man springer. Tar tacksamt emot råd. Som det nu är får jag nya blåsor nästan varje gång.

Tror nog att jag fått upp konditionen lite. Kände faktiskt inte att jag var på väg att dö någonstans under turen, inte ens uppför backen vid Snippen. Okej då uppför backen var jag halvdöd, men inte mer. Till och med övervägde jag att förlänga turen lite, men sedan bestämde jag mig för att gallra mina morötter och rödbetor samt att så ny dill istället...

2 kommentarer:

  1. Du ska få en jättebra tejp av mig när du kommer nästa vecka!! På mina fötter sitter den alltid stilla iaf!!!

    SvaraRadera
  2. Det låter bra. Grattis på namnsdagen min vän! Jag ringer också, men jag ska ut och springa först. Kram

    SvaraRadera