torsdag 12 augusti 2010

Tränat!

I kväll har jag varit och tränat. Det blev ett pass Body pump och ett pass spinning. Pumpen gick bra förutom de dynamiska utfallen där jag kände att det frestade vaderna lite, då gjorde jag lite tåhävningar istället. Spinningen gick också bra. Jag var lite orolig i början då vi stod upp och trampade. Vågade inte lita riktigt på att vaden skulle hålla. Men det funkade och jag tog i så jag hade blodsmak i munnen. Jag älskar känslan av att ta ut mig allt vad jag orkar. Måste erkänna att jag kan inte pressa mig på samma sätt när jag springer som jag gör när jag kör pass med en instruktör som driver på mig. Nu är jag så där härligt mör i kroppen och snart är första arbetsveckan över. Livet är härligt, fast jag inte kan springa än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar