torsdag 19 augusti 2010

Idag...

...ska jag till doktorn för mina problem med magen som jag har haft länge men som blivit värre i år och ännu värre under semestern. Så nu är jag riktigt bra i magen... så jäkla typiskt... den enda gången jag VILL ha ont... och då är det bra. Vet precis vad de ska tycka: GNÄLLKÄRRING! Helt ärligt skäms jag för att gå dit och uppta tid men min älskade sambo förlåter mig aldrig om jag avbokar... kan ha något att göra med att han sponsrar besöket bara jag går dit...

Igår var det ett pass Bodypump. Fortfarande känner jag lite i vaden vid benövningarna, så jag är försiktig. Idag hinns ingen träning med eftersom det är möte efter jobbet på skjutbanan inför helgens SM i jaktstig.

2 kommentarer:

  1. Hej! Tack för dina fina ord. Vad gullig du är!
    Det är klart du kommer att bli snabb!! Det är bara att träna och njuta!
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Men mamma! Du är ju ingen gnällkärring! Däremot är du envis som har vägrat att gå dit. Jag hejar faktiskt på Anders!

    SvaraRadera