tisdag 24 augusti 2010

Summering v 33 + utmaning

Har börjat träna lite försiktigt. Förra veckan blev det:
  • 1 pass core
  • 2 pass spinning
  • 1 pass Body pump
  • 1 pulspromenad.
Så nu trappar jag upp i sakta mak. Min plan för nästa vecka är:
  • 3 gruppträningspass
  • 1 eget styrketräningspass
  • 2 raska promenader
MEN det som är utmaningen för mig är: DET EGNA STYRKEPASSET! Jag vet att det är viktigt att träna styrka, men jag känner mig så fruktansvärt bortkommen bland alla maskinerna på gymmet. Jag måste ha en lapp för att veta vad jag ska göra och jag måste läsa på maskinerna för att veta vad de är till för... Gissa om jag känner mig som lantisen som kommit till stan...Så min utmaning är att på torsdag gå till gymmet och köra styrka. DET är en utmaning för mig.

Dessutom måste jag bli flitigare med min rehabträning, jag har väldigt lätt att glömma den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar