måndag 25 oktober 2010

Slätterydsrundan med "vadbacken"

I kväll sprang jag Slätterydsrundan som är 9 km. Det var i en backe på den rundan som jag fick min muskelbristning i vaden i somras. Den här gång hade jag med mobilen för säkerhets skull. Frågan är om det hjälp för mobilf_n var som död när jag kom hem. Den hade väl blivit fuktig i regnvädret. Får väl se om den återhämtar sig. Jag minns backen där jag fick bristningen som nästan "lodrät". Hmmm det var den inte alls. Det går uppför en stund men är inte brant förrän de sista 50 metrarna. Nu är det gjort i alla fall och det gick ju bra. Måste säga att jag känner inte av vaden alls och håller inte igen på något sätt. Det som hindrar mig i så fall är bara orken.

Det krävs verkligen att inget kommer emellan om jag ska hinna med att träna som jag vill denna veckan. Kan bara träna måndag till torsdag så planeringen är följande:
Måndag: Löpning 9 km. Avklarat!
Tisdag: 60 min Body step och 60 min Body balance
Onsdag: Löpning intervaller
Torsdag: löpning 5 km och 60 min Body pump

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar