söndag 10 oktober 2010

Seg vecka

Det har varit en seg vecka både träningsmässigt och i övrigt. Har bara tränat två pass denna vecka, inte bra. Det är strålande härligt väder ute idag och så snart min älskade kommer hem så sticker jag ut och springer. Enligt schemat har jag kvar att springa ett 30 och ett 60 min pass. Frågan är ska jag springa 30, 60 eller 90 min???  Det får bli 60 min. Skulle tränat body pump i kväll, men vi blev bjudna på plankstek hos fina svägerskan. Valet var inte svårt, plankstek here I come!

Idag är det dagen före! Ja, dagen före älgjaktsstart alltså. Då är det mycket som händer i min älskades värld. Revben ska hämtas... ägg ska stekas... köttbullar ska tas upp.... rödbetssallad ska inhandlas... kartor ska kopieras... komradio skall kollas...kläder läggas fram... bössan ska laddas... många viktiga saker är det. :-) Jag och fina svägerskan har dragit vårt strå till stacken, vi har märkt upp 60 köttbackar.

Nu längtar jag efter mina flickor. Skulle egentligen åkt till Emma i går, men så fick hon jobba och som blivande husägare så behöver de ju varje krona. Vi får bestämma en ny dag Emmis!

Något roligt och spännande händer den 20 oktober, återkommer om det senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar