söndag 24 oktober 2010

5,59

Jag sprang inte så långt idag. Det blev strax över 5 km. Men det var under 6 min/km. Bara precis under, men det var ändå så härligt. Det har inte blivit så mycket tränat denna vecka eftersom jag har haft ont i halsen.

Det regnade ett fint regn under löpturen men det var bara härligt och mycket syre i luften var det. Det enda som oroar mig lite är att när jag som idag springer utan min Ipod så är det någon som förföljer mig och flåsar mig i nacken hela tiden. Har inte en aaaaning om vem det kan vara men det måste vara någon ganska otränad eftersom han/hon flåsar hela tiden. Fast å andra sidan så hängde han/hon med hela tiden så förmodligen är det inte helt kört för min förföljare....

Inte vacker, men nöjd!

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Under 6 min/km är ju jättebra.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Och du, vem är förresten vacker precis efter man tränat? ;)

    SvaraRadera
  3. Lisa: tack snälla. Ja, för mig är under 6 min bra.
    Ilfart: tack för din kommentar. Du har alldeles rätt, är man snygg efter ett träningspass så hade man nog kunnat ta i mer...

    SvaraRadera