onsdag 20 oktober 2010

Utebliven träning

Hittills denna vecka har det blivit dåligt med träning. Haft lite halvont i halsen i helgen och det har inte blivit bättre, snarare tvärt om. Men jag tänkt i måndags att lite body pump fixar jag. När jag ombytt och färdig kom ner till gymmet så var det FULLT på passet. Lite moloken åkte jag hem, för så pass ont i halsen hade jag at jag inte vågade springa. Visst är jag klok....

Tisdagen tillbringades i Nässjö på seminarium, planen var att köra mitt livs första intervaller på kvällen, men så blev det inte. Kände av halsen allt för mycket, dessutom hostar jag och jag vill inte tänka på hur jag skulle hosta om jag började springa. Hade iofs blivit bra knipövning.

Idag har jag varit på anställningsintervju och kände att jag behövde springa av mig lite spänningar. Så jag traskade iväg till gymmet och upp på löpbandet. Uppvärmningen gick bra, men vid tredje intervallen så snörpte det till i bröstet, Då blev t om jag rädd, och det vill inte säga lite. Jag är inte så lättskrämd. Så jag övergick till att springa i maklig takt. Det blev totalt 25 minuter på löpbandet och därefter 30 min Core.

Intervjun gick bra, tycker jag själv. Kände att jag fick fram vad jag ville ha sagt och min känsla efteråt var bra. Efter intervjun var det genomgång av personlighetstestet som hade gjorts förra veckan. Jag kommer att få besked inom två veckor. Men får jag inte jobbet så är det ingen ko på isen eftersom jag trivs så himla bra där jag är.

2 kommentarer:

  1. Ja vilken tur att du blev så rädd att du slutade springa helt.........=) Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Nä, det vill jag inte göra då skulle ni ju tro att jag var sjuk...

    SvaraRadera