lördag 1 januari 2011

Kunde börjat bättre

När jag vaknade idag hade det varit lättare att säga vilken kroppsdel jag inte hade ont i än vilka jag har ont i. Med början uppifrån så har jag tandvärk. Samma sort som i somras, då fick jag pc eftersom de inte kunde se något och inte kunde lista ut vilken tand det var. Det värker i hela vänstra delen av överkäken. Värst när jag äter eller dricker och skiftningar mellan varmt och kallt. Har kollat efter jourhavande tandläkare men det är i Jönköping och någon måtta får det vara på körandet. Äter Citodon så länge som lilltrollet fick efter att ha opererat tänderna. Neråt i kroppen så mår jag illa, har sugningar i mellangärdet samt magkatarr. Allt självförvållat av julens utsvävningar. Träningsvärk i låren efter löpturen och blåsor i hålfötterna efter inläggen i skorna. Men annars mår jag bra...
   

NU KAN DET JU BARA BLI BÄTTRE och i morgon så får jag gosa med lilla Judith. Mormors hjärtegull.

1 kommentar:

  1. Usch vad jobbigt! :( Hoppas på snabb bättring!

    Kramar i massor!!

    SvaraRadera