tisdag 25 januari 2011

Dagens träning

I kväll blev det 7 km på löpband. 7 km på löpbandet känns dubbelt så långt som när man springer ute. Jag överväger faktiskt att åka ner till Gislaved där det finns gatljus och springa där istället för att vara inne.

Det som irriterar mig är att alla löpband visar olika hastigheter och två av de tre som finns där jag tränar visar helt fel. På det löpbandet jag började på i dag fick jag springa för att klara hastigheten 5,6 km/h. Det spelar ju egentligen ingen roll, men jag vill ju ha lite koll på hastigheten så det retar mig. Hade pulsklockan på mig för att få lite indikation på pulsen. Men något blev fel och jag orkade inte ställa mig och greja med klockan. Längtar efter ljusa kvällar, längtar jättemycket...

1 kommentar:

  1. Jag längtar också efter ljusa kvällar! Men snart är de här. =)

    SvaraRadera