fredag 31 december 2010

MORMOR

Ja, så är det. Jag är inte bara trollmor utan trollmormor också, till en liten flicka. Rune var en Judith. Judith är världens sötaste bebis, det är sant. Jag längtar efter att få gosa med henne. Förmodligen så blir det på söndag, lite beroende på hur föräldrarna mår.

Det är dessutom dags att väcka liv i bloggen. Det har varit stiltje både på blogg och på träningsfronten. Men för att göra tvärt emot vad de flesta gör så kommer jag inte sätta igång med träningen till nästa år = i morgon, utan jag ska ge mig ut på en runda om en stund. Varför vänta.... hoppas bara att min tandvärk inte blir värre av den kalla luften. Men det ger sig.

GOTT NYTT ÅR på er alla

Förresten så ska jag beställa min Garmin 305 idag.... Jippie!

4 kommentarer:

  1. Ja!! Super bra gjort!!
    Ha en bra kväll.

    kram

    SvaraRadera
  2. Grattiskramar från oss i København

    SvaraRadera
  3. Coyntha: tack för att du fick ut mig. Känner av träningsvärken idag.

    Maria: tackar.

    SvaraRadera
  4. Grattis till att ha blivit mormor!! På bilderna ser lilla Judith helt fantastisk ut!

    SvaraRadera