tisdag 4 januari 2011

Mera godis

Tillskott till godisbordet: Kåvepenin.

I går var vi nere hos mor och far och åt mammas härliga goda mat. En trevlig kväll och när jag kom hem så stupade jag i säng med huvud- och tandvärk. Idag är tandvärken lite bättre, men huvudvärken sitter i. Förmodligen är det alla nya intryck som trängs i mitt huvud.

Det nya jobbet verkar toppen. Alla är trevliga och det verkar vara ett gott gäng, åtminstone är det mitt första intryck och jag tror det stämmer.

Träningen? Njaaaa igår kväll åkte jag direkt från jobbet till föräldrarna och var hemma vid 22-tiden. Ikväll hann jag faktiskt inte och resten av veckan har jag giltigt skäl.... tror jag... Återkommer angående detta.

1 kommentar:

  1. En god fortsättning önskas, hoppas inte tandtrollen äter upp dig helt.

    SvaraRadera