söndag 23 januari 2011

Kär!

Jag är inte bara kär utan störtförälskad i min ny leksak... min Garmin 305. Ska bli sååå spännande att följa min utveckling. Dessutom har jag redan efter att ha använt den två gånger upptäckt att jag startar mina löpturer för snabbt. Nästa gång ska jag se till att starta i rätt tempo för att se om jag orkar de backiga partierna bättre.

Jag måste erkänna att jag känner mig orolig inför Göteborgsvarvet, om jag över huvud taget ska orka. Men än så försöker jag skjuta de tankarna ifrån mig. Målet i år är att bara orka ta mig runt Göteborgsvarvet. Sedan känner jag mig lite i valet och kvalet om jag ska anmäla mig till tjejmilen också. Helena och Emma vad var det vi sa? Skulle vi springa?

Mitt nya jobb tar mycket av min energi så här i början. Jag hoppas innerligt att det dröjer innan jag börjar ett nytt jobb igen. Men uppdateringen kommer att bli bättre. Har desutom mycket att stå i på helgerna. Måste ju följa all skidsport på TV och dessutom har jag ju handbollen att följa. Inte så konstigt att jag är trött när kvällen kommer.

1 kommentar:

  1. Klart vi ska springa! Det är ju mitt mål i år. Sviker du din älsta dotter? =)

    SvaraRadera