måndag 22 november 2010

Trollmor trött

Trollmor är trött och orkar inte riktigt med. Trollmor vill bli nergrävd norr om huset men trollfar säger att det inte kommer på frågan. Det är allt tur att jag har honom, han min älskade och bäste vän.

Det är väldigt mycket på jobbet nu fram till årsskiftet. Vill ju gärna lämna över allt i bästa ordning. Jag hoppas att jag kan vara ledig dagen innan julafton, men resten blir hela dagar med råge. Förmodligen några extra timmar/dag.

Träningen har varit lika med noll förra veckan. Så att bättra på det denna veckan är inte så svårt. Det blir lite löpning i morgon med OK Gisle och jag ska försöka få till lite motion två gånger till denna veckan. Jag blir piggare om jag får träna lite, samtidigt som det är en balansgång så att jag inte känner mig stressad av det nu när jag har så mycket på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar