onsdag 8 december 2010

Kvällens träning

Ikväll blir det Core och löpning på löpbandet. Måste skriva ner det så att jag verkligen gör det. Ibland är det så fruktansvärt trögt att komma iväg. Måste erkänna att Göteborgsvarvet känns långt borta. Hur i allsindar ska jag orka det. Men jag ger inte upp... Aldrig i livet... Om jag så ska släpa mig över mållinjen ska jag fixa det. Det spelar ingen roll hur sakta jag springer, bara jag springer... Att gå är INGET alternativ! Sätt fart nu trollmor och träna. Inga ursäkter finns ikväll, INGA! Fokusera!

2 kommentarer:

  1. Du är så DUKTIG! glöm inte det :-) Personligen längtar jag till snösmältning, när jag kan börja cykla till jobbet igen. Kramis Maria i København

    SvaraRadera
  2. Maria! Vad roligt att få en kommentar från dig. Saknar dig såååå. Jag hoppas att vi kan träffas i vår antingen i Köpenhamn eller att ni kommer hit till oss.
    Massor med kramar

    SvaraRadera