torsdag 2 december 2010

Lite bättre än inget!

Jag har mycket inplanerat på kvällarna nu i december, men de kvällar jag hinner så ska jag träna och LITE är bättre än INGET. Dvs 6,5 km på löpbandet i onsdags är helt ok. Jag har annars en tendens att tycka att blir det inte rejäl träning, dvs så hård att jag är helt slut efteråt, så är det inte lönt. Jag vet att det är fel att tänka så och jag jobbar på att bli bättre.

I går blev det ett pass body pump och ett pass body step. Tyvärr så gör sig min vänstra vad påmind och jag tog det mycket försiktigt det sista på stepen. Dessutom kände jag av knäna. Är det åldern? Omöjligt, 28 år är ju ingen ålder...

Till helgen tänkte jag mig springa lite ute. Blir det för kallt får det bli en liten runda bara, men det är så mycket skönare att springa ute än inne på ett löpband. Jag måste ju få ihop lite kilometrar nu. Jag och en vän från ett forum ska springa till varandras städer. Hon bor i Skellefteå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar