söndag 27 mars 2011

Veckans träning

Jag har tränat lugnt och bra denna veckan. I tisdags blev det ett spinningpass. Jag vågade köra lite hårdare och stod upp också och det gick bra. I torsdags blev det ett pass Body pump och innan det körde jag 30 min på crosstrainern. I går (lördag) var jag på ett jubileumspass där det ingick 40 min spinning samt 50 min blandat med bodybalance, body step och box. Allt gick bra utom stepen, där jag kände av knät lite mer än vid de andra träningsformerna.

I kväll tänker jag faktiskt testa att springa lite på löpbandet innan jag går på ett pass Body pump. Doktorn sa faktiskt att jag kunde träna så länge det inte gjorde för ont. Längtar efter att springa nu när våren närmar sig.

Men nu närmast är det våfflor och favoritgrannarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar