lördag 19 mars 2011

I love him!

Ortopeden sa precis det jag ville höra, dessutom utan att jag behövde muta honom. Ingen meniskskada eller något sådant. Han kunde känna att jag ömmade mycket över några hålrum eller något.... Varför ser man inte till att man fattar riktigt när man är hos doktorn.... Men det jag fattade och som vi pratade en del om är att jag SKA träna det jag kan. VILA GÖR DET VÄRRE!!!!! Ha ha, jag visste att jag gjorde rätt. Jag kan/ska t o m köra styrka för benen men med extremt lätta vikter och många reps, precis som jag gjort. Har även fått ett träningsprogram hem som jag tänker följa duktigt. Började igår med att glömma det...Doktorn sa t om att jag skulle kunna fortsätta med att springa, men att jag ska börja med att springa i skogen och på mjuka underlag, inte asfalt. Jag är så lycklig över detta. Varit orolig att det skulle vara något allvarligt och att jag inte skulle få träna.  För övrigt tyckte han att jag hade snygga ben, de vackraste han sett.... eller inte, men för mig är de de bästa benen i världen, jag måste bara inse att det är lite äldre och var varlig med dem

Nu ska jag ner och träna. Core och spinning Tjohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar