lördag 19 mars 2011

Spinning och core...

... blev 90 min yoga istället. Så kan det gå om man inte läser vilken månad det är utan bara 19. Det var nämligen den 19 februari som kombinationspasset spinning och core var. När de sa att det var yoga så sa jag tvärblankt NEJ. Det är inget för mig. Jag vill ta ut mig. Men under tiden jag knöt på mig skorna för att gå till crosstrainern så tänkte jag om. Varför inte testa nu när det fanns en gästinstruktör och allt. Sagt och gjort, jag var med. Kan inte säga att det var roligt, men väääldigt nyttigt. Hann 10 min på crosstrainern  innan också. Ska nog försöka satsa lite på Bodybalance i alla fall. Också något som är tråkigt men nyttigt och allt kan ju inte vara roligt.
Beställde en matta på hemvägen också och nu ska jag plocka fram dammsugaren. Mitt hatobjekt nummer ett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar