lördag 20 augusti 2011

Utlösning på Rusta?

Var på egen hand nere och handlade nu på fm. Efter att ha handlat servetter och lite annat på Rusta och  betalat i kassan så har jag full fokus på att gå så snyggt det går med krycka, kasse och en handväska modell större fullproppad med "bra att ha grejer". Det går bra... några steg... sedan sätter jag kryckan i en geggig kladd på golvet som ser ut som rubriken antyder, fast i storlek som från en elefant. Kryckan far i väg, jag får all tyngd på "fel" ben och vrider till knät rejält. Kan säga att ingen i närheten kunde undgå att höra vad som hände, så j..vla ont gjorde det. Jag säger ganska surt till personalen att det kanske är bäst att de torkar upp, så ingen bryter benet. HELVETE!

Tar mig sedan till Konsum för att spela på hästar. Springer inte kusarna som de ska nu så gör jag hamburgerkött av dem!!!!

Dessutom har min bil blivit sjuk. Den hostar förskräckligt när jag ska stanna vid ett stopp och sedan dör den. Kan det vara en rejäl förkylning eller är det helt enkelt så att bil men manuell växellåda beter sig så om man inte använder kopplingen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar