lördag 20 augusti 2011

Lördag igen...

Hjälp vad tiden går. Det har varit en tuff vecka på jobbet där jag har hållt föreläsningar på stan tre dagar i rad. Varit och pratat på APT på några ställen samt haft en hel del andra möten som har behövt en del förberedelser. Lite bök att hoppa på kryckor, men det har funkat. Fick veta av sjukvårdsdirektören att jag förmodligen blir inbjuden att prata för hälso- och sjukvårdsutskottet i höst. Smickrande och läskigt....

Hur går det annars då. Mycket blygsam viktminskning denna veckan på - 0,2 kg. Gud skapade ju ingen brådska, men visst sa han att man ska skynda sig.... väl... 

Rehabträningen funkar, har haft lite mer ont i knät, men det är på tillbakagång igen. Får nu belasta fullt på benet, men det går inte, så jag använder fortfarande en krycka för det mesta. Idag ska jag ge mig på att dammsuga. Får väl hålla mig i dammsugarslangen.

Ett annat alternativ är att säga till A att det inte funkade, så slipper jag dammsuga ett tag till... det känns mer och mer som det bästa alternativet. Inte ska jag ta ifrån honom något som han gör så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar