lördag 12 februari 2011

Veckans första träning

Dagens träning och veckan första blev en rask promenad med rinnande näsa i strålande solsken. Jag längtar som en galning efter att springa, men jag vågar inte idag eftersom jag fortfarande är ganska förkyld. Kanske, kasnke blir det lite lugn jogging på löpband i morgon kväll. Tills vidare får jag läsa i min bok "Pulsträna" av Jonas Gustrin som jag beställ och fick på posten i veckan.

Nu ska jag hälla upp lite kaffe på avsvalning. Har blåsor i munnen så att äta varm mat är inte särskilt roligt. Men godis går bra.... fick en ask gelehjärtan av älsklingen i går. Med god hjälp av älsklingen själv är de borta nu och straffet är halsbränna...

2 kommentarer:

  1. Krya på dig Åsa! Och betänk följande innan du ger dig iväg för att springa imorgon... börjar man träna för tidigt kan man inte bara förlänga förkylningen utan ådra sig värre och ännu mer långdragna och tråkiga sjukdomar!!!
    Kramar från Syster-Lotta

    SvaraRadera